Travelblog link Erik og Jette Langtidstur/Vinterhalvår Frankrig Spanien Portugal - snart Italien

Besvar
Brugeravatar
0082-marnil
Indlæg: 80
Tilmeldt: fre 30. okt 2015 11:02
Fulde navn: Sten Sørensen
By: --
Telefon 1: --
Telefon 2: --
Bilmærke: --
Camper mærke: --
Model: --
Ã…rgang: 0

Re: Travelblog link Erik og Jette Langtidstur/Vinterhalvår Frankrig Spanien Portugal - snart Italien

Indlæg af 0082-marnil »

0148-slagelse skrev:Rejseberetninger fra vores indtil nu 3 halvårsture 2013 - 20xx m 1-2 mdr mdr juleferie ( med fly hjem og retur fra Malaga) Frankrig - Spanien og Portugal - plan om at tage til Italien i efteråret 2016.
Evt spørgsmål til lette0105@hotmail.com ( jeg ville hygge mig med at "fortælle"/ informere yderligere).
Bloggen er mest lavet til os selv som " husker" og lidt til venner som følger os der, mens vi er afsted. Vi har efterfølgende brugt den meget som " opslagsværk" - en slags "hvornår var det nu det var/hvad hed den by/restaurant", og et sted vi placerer informationer, som vi gerne vil kunne finde igen.

Fejlen ligger her.
htpp://www.travelpod.com/members/slagelse4578
Skal være
http://www.travelpod.com/members/slagelse4578

mvh. Sten
1 x
Med Camper hilsen
Gitte og Sten
DFAC 82


Billede

DAY4 Fleksibel Poly 130 Wp solcelle. CTEK kombineret booster solcelle lader. SmartGauge batterimonitor.

Brugeravatar
0037-PELP
Administrator
Indlæg: 2731
Tilmeldt: tirs 20. okt 2015 15:48
Fulde navn: Poul Erik Lind Pedersen
By: Kolding
Telefon 1: 40223221
Telefon 2: 24753221
Bilmærke: Kia Niro Plugin Hybrid
Camper mærke: CV Fendt
Model: Bianco Selection 390FH
Ã…rgang: 2021

Re: Travelblog link Erik og Jette Langtidstur/Vinterhalvår Frankrig Spanien Portugal - snart Italien

Indlæg af 0037-PELP »

Hej Erik og Jette,

Linket til jeres blog ser ikke ud til at virke. Underligt nok, da den ser ud til at være ok, men man får bare en blank side. Hvis du skal have rettet noget, kan du sende mig en PB. Du kan kun selv rette den første time efter du har postet, så jeg kan se du kan nå det endnu. Ellers skriv.
0 x
Med venlig hilsen
0037 Poul Erik Pedersen

Billede

0148-slagelse
Indlæg: 6
Tilmeldt: fre 15. jan 2016 15:15
Fulde navn: Erik Lundstrøm
By: Slagelse
Telefon 1: mangler
Telefon 2: 30240504
Bilmærke: Fiat Ducato 3.0
Camper mærke: Hymer
Model: B 574 SL
Ã…rgang: 2007

Travelblog link Erik og Jette Langtidstur/Vinterhalvår Frankrig Spanien Portugal - snart Italien

Indlæg af 0148-slagelse »

Rejseberetninger fra vores indtil nu 3 halvårsture 2013 - 20xx m 1-2 mdr mdr juleferie ( med fly hjem og retur fra Malaga) Frankrig - Spanien og Portugal - plan om at tage til Italien i efteråret 2016.
Evt spørgsmål til lette0105@hotmail.com ( jeg ville hygge mig med at "fortælle"/ informere yderligere).
Bloggen er mest lavet til os selv som " husker" og lidt til venner som følger os der, mens vi er afsted. Vi har efterfølgende brugt den meget som " opslagsværk" - en slags "hvornår var det nu det var/hvad hed den by/restaurant", og et sted vi placerer informationer, som vi gerne vil kunne finde igen.

http://www.travelpod.com/members/slagelse4578

NB. hej Jette, så er du kørende mvh Ole.
2 x

Besvar

Tilbage til "Og alt det andet...."