Skift din e-mail adresse i FritForum

Her kan du finde hjælp til diverse funktioner i FritForum - alt fra "Hvordan kommer jeg ind til FritForum?" til hjælp til søgefunktioner og meget andet.
Besvar
admin
Administrator
Indlæg: 236
Tilmeldt: man 19. okt 2015 13:01
Fulde navn:
By:
Telefon 1:
Telefon 2:
Bilmærke:
Camper mærke:
Model:
Ã…rgang: 0

Skift din e-mail adresse i FritForum

Indlæg af admin »

Da du meldte dig ind i DFAC opgav du bl.a. din e-mail adresse så der kan sendes nyhedsbreve m.m. til dig. FritForum systemet kan også bruge din e-mail adresse til at sende bl.a. notifikationer om ting der sker på FritForum ligesom andre medlemmer kan få systemet til at sende en e-mail til dig. Men ind imellem skifter man adresse, og så er det godt at vide hvordan man skifter sin gamle adresse i systemet ud med det nye. Det er ganske enkelt. Følg blot disse enkle skridt.
Brugernavn.png
Efter du er logget ind på FritForum finder du dit brugernavn øverst til højre på skærmen og klikker på det.

Brugerkontrolpanel.png
Så vælger du "Brugerkontrolpanel" i dropdown menuen.

Profil_konto.png
Herefter vælger du fanen "Profilindstillinger" og så "Konto" i menuen til venstre.

Skift e-mail.png
Nu er du klar til at skifte din e-mail adresse. Skriv den nye adresse i feltet, og skriv derefter din adgangskode til FritForum (den du bruger ved login) og tryk på "Indsend".
Det var det. Din e-mail adresse er nu ændret i systemet så du fortsat får notifikationer og nyhedsbreve m.m.

PS: Du kan selvfølgelig også bare sende en email til webmaster@dfac.dk - så retter den flinke webmaster din mailadresse :-)

Se i øvrigt Beskedindstillinger - Hvordan får jeg beskeder for instrukser om hvordan du bestemmer hvilke og hvordan du vil have notifikationer.
0 x

Besvar

Tilbage til "HowTo - Hvordan gør jeg?"