Beskedindstillinger - Hvordan får jeg beskeder?

Her kan du finde hjælp til diverse funktioner i FritForum - alt fra "Hvordan kommer jeg ind til FritForum?" til hjælp til søgefunktioner og meget andet.
Besvar
admin
Administrator
Indlæg: 236
Tilmeldt: man 19. okt 2015 13:01
Fulde navn:
By:
Telefon 1:
Telefon 2:
Bilmærke:
Camper mærke:
Model:
Ã…rgang: 0

Beskedindstillinger - Hvordan får jeg beskeder?

Indlæg af admin »

FritForum er indrettet sådan, at man automatisk kan få besked hvis der sker noget der har ens interesse. Man kan enten få en såkaldt "Notifikation" eller en e-mail eller begge dele ved udvalgte hændelser i FritForum.

En notifikation får man inde i systemet, og man ser det ved at gå aller øverst på siden og se om der er et rødt tal ved siden af ordet "Notifikationer" i sidens hoved. Er der et tal, klikker man på det og notifikationerne kommer frem.
Notifikationer.png
Emails får du tilsendt til den e-mail adresse du er registreret under i FritForum.

Du kan selv styre hvilke beskeder du får og hvordan du får dem. Det gør du i "Brugerkontrolpanel".
Gå igen aller øverst på siden og find dit brugernavn længst til højre. Klik på det og vælg så "Brugerkontrolpanel" i dropdown menuen.
Boardindstillinger.png
Nu er du inde i "Brugerkontrolpanel" hvor du kan styre rigtig meget af hvordan FritForum skal opføre sig. Vælg nu fanen "Boardindstillinger".
GÃ¥ til brugerkontrolpanel.png
Her vælger du så "Beskedindstillinger" i menuen til venstre.
Beskedindstillinger.png
Nu kommer en skærm frem hvor du kan indstille hvilke hændelser der giver dig beskeder og hvordan du får dem. Husk at trykke "Udfør" til sidst.
Indstillinger.png
0 x

Besvar

Tilbage til "HowTo - Hvordan gør jeg?"